Materiaalipankki

Suomen uusiutuvat tuottaa esitteitä, infograafeja sekä omaa Uusiutuvat-lehteään. Aineistopankista löydät myös valokuvia tuulivoimasta esimerkiksi median käyttöön. Jos et löydä etsimääsi, ota yhteyttä info(at)suomenuusiutuvat.fi.

Valokuvia

Valokuvaajan nimi on mainittava kuvien käytön yhteydessä (jos mainittu tiedostonimessä). Muussa tapauksessa kuvalähteeksi Suomen uusiutuvat ry.

Esitteet

Infograafit

Lehti

Suomen uusiutuvat toimittaa kaksi kertaa vuodessa ilmestyvää Uusiutuvat -lehteä, joka postitetaan jäsenille ja muille tärkeille sidosryhmille. Ajankohtaisten uutisten ja ilmiöiden lisäksi voit lukea lehdestä muun muassa tutkimustuloksista, projekteista, energia-alan tuoreista uutisista, sekä tutustua Suomen tuuli- ja aurinkovoimatilastoihin ja yhdistyksen tapahtumakalenteriin. Painetun lehden lisäksi voit lukea artikkeleita myös Uusiutuvat-verkkolehdestä.

Siirry takaisin sivun alkuun