Ajankohtaista

Tiedotamme aktiivisesti suomalaisesta tuuli- ja aurinkovoimasta ja julkaisemme aiheeseen liittyviä tutkimuksia ja julkaisuja. Täältä löydät myös ajankohtaiset mediaosumat, yhdistyksen tekemät lausunnot ja avoinna olevia työpaikkoja alalla.

Uusiutuvat-lehti

Suomen uusiutuvat toimittaa kaksi kertaa vuodessa ilmestyvää Uusiutuvat-lehteä (aiemmin nimellä Tuulivoima-lehti), joka postitetaan jäsenille ja muille tärkeille sidosryhmille. Ajankohtaisten uutisten ja ilmiöiden lisäksi voit lukea lehdestä muun muassa tutkimustuloksista, projekteista, energia- ja ilmastoalan tuoreista uutisista, sekä tutustua Suomen tuuli- ja aurinkovoimavoimatilastoihin ja yhdistyksen tapahtumakalenteriin.

Uusiutuvat-lehti ilmestyy myös verkossa osoitteessa www.tuulivoimalehti.fi (nimi tulee päivittymään syksyn 2024 aikana)

Tutustu Uusiutuvat-lehteen 2/2024

Tutustu lehteen 1/2024                   Tutustu lehteen 2/2023

Tutustu lehteen 1/2023            Tuulivoima – Tietoa kuntiin

Tutustu aikaisemmin julkaistuihin näköislehtiin

Uusiutuvat-lehden tilaus:

62 euroa/vuosi/2 nroa (sis. ALV 24 % ja postikulut).

Tilaukset ja peruutukset osoitteeseen tuuli (at) tuulivoimayhdistys.fi.

Tilaus laskutetaan alkuvuodesta. Kuluvan vuoden lehtitilaukset tulee peruuttaa 31.1. mennessä.

Lataa lehden mediakortti

Siirry takaisin sivun alkuun